Persoane interesate

luni, 31 decembrie 2012

Rezoluţii 2013

Dacă tot mai sunt câteva ore până la anul nou, m-am gândit la 2013, cum va fi el pentru mine sau cum cred că va fi, ce voi face şi ce gânduri am pentru anul viitor.
Însă în primul rând, trebuie să fim mândri că în anul 2012 am re4alizat ceva INCREDIBIL! EXTRAORDINAR! practic IMPOSIBIL: am înfrânt Apocalipsaaaaa!! =)

Eu cred (şi sper) că va fi cel mai bun an de până acum. În primul rând pentru că termin generala. Abia aştept să vină examenele alea mai repede şi să scap. Nah, voi încerca să obţin note cât mai mari. Nu pentru că am prins dor de şcoală, ci pentru că sistemul cere asta. Dacă am note mari îmi iese media mare şi pot intra mai uşor la liceu (nici acum nu m-am hotărât care).

Pe lângă asta, vreau să călătoresc mai mult. Mi-e dor să merg cu trenul noaptea ore în şir; mi-e dor să mă plimb cu maşina de dimineaţa până seara. Sincer m-am plictisit de oraşul ăsta care nu-mi dă niciun pic de satisfacţie. Nu ai prea multe lucruri de făcut. Exceptând o plimbare pe malul Dunării, nimic nu mai e interesant aici. În plus, e iarnă. Şi ce înseamnă ieşitul din casă pe timp de iarnă? Înseamnă că dacă te plimbi şi tu ca tot omul pe bulevard, eşti obligat să suporţi toate luminile alea spânzurate de fiecare stâlp de telegraf pe lângă care treci. Iar luminile alea care coboară ca şi cum ar fi nişte picături de apă par a fi nişte sperm ...nişte celule secsuale masculine.

Am mari speranţe pentru 2013. Am atât de multe vise, şi, bineînţeles, nu trebuie să aştepţi ca visele să ţi se împlinească doar stând aşa degeaba. Spre exemplu, eu îmi doresc să mă perfecţionez în desen şi să învăţ mai multe din domeniul artei în general. Îmi doresc să citesc mai multe cărţi decât am citit în 2012. Îmi doresc să nimeresc peste profi buni la liceu (oricare va fi el).
Ei? Voi ce vă doriţi?

Pe anul viitor!

5 comentarii:

  1. Eh, tu ai vise îndeplinibile (x.x). Mă bucur că te atrage arta şi că îţi doreşti să inveţi mai multe în acest domeniu. Fără să vrei - probabil - tocmai ai strecurat o opţiune pentru liceu: arta.
    Eu una vreau să mă ţin de cursurile de desen şi chitară. Ah, şi să alerg în fiecare sâmbătă şi duminică dimineaţa! În rest mi-e bine!
    Sănătoşi să fim!

    An nou fericit! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi doresc fericire, dragoste , sanatate , intelegere .
    De fapt , imi doresc multe , in primul rad sa reusesc sa invat la mate si sa iau note bune in examene , sa intru la un liceu bun si toatea alea..Vreau sa imi pastrezi prietenii , astia putin pe care-i am..si cam atat.
    2013 frumos!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu vreau să mă perfecționez din punctul de vedere al fotografiei , să-mi păstrez prietenii și poate să-mi fac unii noi , să am note mai mari la unele materii predate de profesori exigenți ( chimie , mate , biologie ) și vreau să citesc cât mai mult .

    Îți doresc un an nou cât mai fericit >:D< !

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu vreau să învăţ să cânt la chitara de la A-Z -după vreau să am o trupă-, prieteni adevăraţi, să învăţ noi scheme cu skateul, note bune la şcoală şi, un aparat foto nou, a da, şi bilete la concertul Rock the City din 2013 o.o

    RăspundețiȘtergere
  5. :)) Nu m-am gândit că luminiţele alea care ai impresia că picură se pot compara cu ceea ce ai zis tu :)). Eu încă nu m-am gândit ce-mi doresc de la 2013. :)
    Să ai un an bun!

    RăspundețiȘtergere